بازاریابی - دکتر حسین ولی عیدی

بازاریابی

بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف می‌شود که بوسیله آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادله کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند. در واقع بازاریابی، فرایندی است که بین تواناییهای شرکت و نیازهای مشتریان تعادل ایجاد می‌کند.


راه‌کارها و عملکردها

  1. تدوین و مدیریت استراتژی و برنامه‌های بازاریابی، تبلیغات و ترویج فروش
  2. طراحی و اجرای کمپین‌های تخصصی  بازاریابی
  3. برندسازی
  4. مطالعات بازاریابی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر، به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

اشتراک این صفحه را در شبکه های اجتماعی: